Colonització del món
A aquest blog veurem si els homo sapiens sapiens van colonoitzar el món a peu. Emprant el google earth traçarem 4 rutes anant d'un jaciment a un altre.
dilluns, 23 de febrer del 2015
divendres, 20 de febrer del 2015
CAMINS QUE HEM SEGUIT
Aquestes són les rutes que hem fet:
La primera ruta que hem fet es de 'Horto' fins 'Taiwan'
Codi Ruta: 1
La segona ruta que hem fet es de 'Omo Kibish' fins 'Taforalt'
Codi Ruta: 2
La tercera ruta que hem fet es de 'Taiwan' fins a 'Lake Mungo'
Codi Ruta: 3
La darrera ruta que hem fet l'hem dividit en dues rutes que són de 'Taiwan' al 'Pont de Bering' i del 'Pont de Bering' fins a 'Monte Verde'

Codi Ruta: 4
Per fer les rutes hem tingut en compte les corrents marines i hem anat sempre per devora del mar per evitar morir de gana i per no tenir que passar enmig de deserts, selves, muntanyes...
La primera ruta que hem fet es de 'Horto' fins 'Taiwan'
Codi Ruta: 1
La segona ruta que hem fet es de 'Omo Kibish' fins 'Taforalt'
Codi Ruta: 2
La tercera ruta que hem fet es de 'Taiwan' fins a 'Lake Mungo'
Codi Ruta: 3
La darrera ruta que hem fet l'hem dividit en dues rutes que són de 'Taiwan' al 'Pont de Bering' i del 'Pont de Bering' fins a 'Monte Verde'

Codi Ruta: 4
Per fer les rutes hem tingut en compte les corrents marines i hem anat sempre per devora del mar per evitar morir de gana i per no tenir que passar enmig de deserts, selves, muntanyes...
Subscriure's a:
Missatges (Atom)





